50 ש"ח מתנה בהצטרפות לניוזלטר

טלפון להזמנות 0544949202

משלוח חינם לרוכשים החל מ 300 ש"ח

מבצע וולנטיינס 40% הנחה על פריט שני

מדיניות החזרות והחלפות

על הלקוח לבדוק את תכולת המשלוח עם קבלתו , לוודא שאכן קיבל את מה שהזמין .

במידה והלקוח מעוניין בקבלת פריט חלופי במקום הפריט שהוזמן בשל העובדה כי לא מצא חן בעיניו ,על המשתמש ליצור קשר תוך 24 שעות מקבלת הפריט ,עם שירות הלקוחות בכתובת הדואר האלקטרונית info@ario-shop.co.il או בטלפון 0544949202 ולהודיע על רצונו להחליף את הפריט.

במידה והלקוח אינו מעוניין לקבל פריט חלופי, באפשרותו לבטל עסקה ולקבל זיכוי ולפעול על פי מניין הימים ובהתאם להנחיות הקבועות בעניין ביטול עסקה.

מוצרים אשר אינם בעיצוב אישי לפי הזמנת הלקוח, ניתן להחזיר תוך 14 יום מקבלתם באריזה המקורית לכתובת החברה: שלומית ברדה בר כוכבא 7 ב' 7405852 נס ציונה, באריזה המקורית ומבלי שנפל במוצר כל פגם ולא נעשה בו שימוש.

במידה והפריט הוחזר פגום או ניזוק או משומש, לא תאושר החלפה/זיכוי או החזר כספי.

מוצרים אשר נרכשו במבצע או בקטגוריית הסייל ( SALE )ניתן להחזיר/ לבטל עד יומיים מיום קבלתם.

תכשיטים בעיצוב אישי או כל תכשיט שהוגדר כייצור מיוחד על פי דרישה- לא תאושר החלפה/זיכוי או החזר כספי בגינו - בהתאם לסעיף 14ג לחוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981.

לא ניתן להחליף עגילים- מטעמי הגיינה

על פי חוק, בעת ביטול עסקה ינוכו דמי ביטול בגובה 5% משווי העסקה או 100 ₪ – לפי הנמוך מביניהם.

בכל מקרה של ביטול, דמי המשלוח לא יוחזרו.

לקוח שנהנה מהטבת משלוח חינם או שליח עד הבית בעלות מופחתת, בעת ביטול העיסקה יישא במחיר המשלוח המלא (50 ש"ח לשליח עד הבית ו 15 ש"ח לדואר רשום) בהתאם לצורת השילוח שנבחרה במעמד ההזמנה.

במידה והלקוח מעוניין לערוך שינויים במוצר לאחר קבלתו- עליו ליצור קשר עם החברה ולבדוק האם ניתן להכניס את השינויים ומהם העלויות הכרוכות בכך. מחיר מדויק יימסר ללקוח בהתאמה לשינוי וסוג העבודה ומורכבותה.

על הלקוח להביא את המוצר לחברה בכתובת: בר כוכבא 7 ב נס ציונה לשם עריכת השינויים. לאחר השלמת העבודה , הפריט ישלח ללקוח על פי בקשתו- בדואר רשום בעלות של 15 ש"ח או באמצעות שליח עד הבית בעלות 50 ש"ח שייגבו בנפרד.

במידה והחברה שלחה בטעות מוצר שגוי ללקוח, על הלקוח ליצור קשר באופן מיידי עם החברה בטלפון 0544949202 ולדווח על כך. באחריות החברה לאסוף את הפריט מהלקוח ולהחליף את הפריט לזה שהוזמן, ללא עלות נוספת מצד הלקוח.

החברה רשאית לבטל הזמנה כולה או חלקה במקרים הבאים:

אם נפלה טעות בתיאור המוצר או מחירו.

במידה והוזמן פריט שאזל מהמלאי

כאשר ביצוע ההזמנה נעשה בניגוד להוראות תקנון זה ו/או בניגוד להוראות כל דין.

כאשר ללקוח קיים ועומד חוב כספי לחברה שטרם נפרע.

אם כרטיס האשראי שבאמצעותו נעשתה הרכישה נחסם או הוגבל לשימוש.

הודעה בדבר ביטולים אלו תימסר ללקוח וכל חיוב שחויב הלקוח ,יבוטל.